هتل های 5 ستاره کیش
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مارینا پارک کیش

موقعیت هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش واقع در نوار سیاحتی شرق ,جنب برج های دو قلو می باشد . هتل مارينا پارك در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار با فضای سبزي دلپذير از گونه های گیاهی گوناگون و آب نماهايی چشم نواز بنا شده که میهمانانتور کیش را به خود جذب میکند.

5هتل-مارینا-پارک-کیش.jpg

امکانات هتل مارینا پارک کیش :

این هتل دارای امکاناتی شامل استخر سرپوشيده ، سالن بدن سازی برای استفاده علاقه مندان به ورزش ، سونا بخار ، جکوزی ، زمين استاندارد تنيس ، اسپا و ماسا ژ تایلندی ، سالن زیبایی بانوان ، فروشگاه ، کافی شاپ ، کافی نت ، سالن همایش و پارک تفریحی میباشد که برای رفاه حال مسافران تور کیش درنظر گرفته شده است و مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

-مارینا-پارک-کیش2.jpg

-مارینا-پارک-کیش1.jpg

-مارینا-پارک-کیش4.jpg

 


هتل داریوش کیش 

هتل 5 ستاره داریوش کیش که با الهام از تخت جمشید بصورت سمبلی از افتخار و شكوه ایران باستان در دوران هخامنشیان ساخته شده‌است. از نظر موقعیت در سواحل شرقی نگین خلیج نیلگون همیشه فارس با معماری بی‌نظیر در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع از منحصر به فردترین هتل‌های جنوب کشور است و با فضایی مجلل و بسیار زیبا در قلب خلیج فارس قرار دارد که مسافران تور کیش را به خود جذب میکند. 

-داریوش-کیش1.jpg

امكانات هتل داريوش كیش :

سالن کنفرانس , اتاق بيليارد, کافى شاپ لابى,  روم سرويس 24 ساعته , لاندرى , مينى بار و صندوق امانات , امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها , گشت سياحتى جزيره , گشت بازارها , کافي نت , سالن بدنسازي , صبحانه بوفه + ترانسفر و... را نام برد .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-داریوش-کیش5.jpg

-داریوش-کیش6.jpg

3هتل-داریوش-کیش.jpg

 

 


هتل شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار دارد و دسترسی خوبی به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس  دارد و این یکی از مزایای مهم هتل به شمار میرود که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند.

1هتل-شایگان-کیش.jpg

امکانات هتل شایگان کیش :
این هتل در 7 طبقه بنا شده است .از خدمات این هتل میتوان به رستوران ها و کافی شاپ های متنوع به همراه موسیقی زنده، استخر و سونا، جکوزی و بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، روم سرویس شبانه روزی، سالن کنفرانس ، اینترنت WiFi، خشکشویی، تاکسی سرویس شبانه روزی، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل ، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، دستگاه خودپرداز و غیره اشاره کرد. همچنین خدمات ویژه و رایگان هتل شایگان کیش شامل استقبال فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، اقامت کودکان زیر 5 سال میباشد. مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

5هتل-شایگان-کیش.jpg

6هتل-شایگان-کیش.jpg

-شایگان-کیش3.jpg

 

 مسافرین عزیز با مراجعه به  سایت تور آنتالیا نوروز 95  می توانند از خدمات و امکانات این تور بهره مند شوند.





:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش , بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش , امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 724
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: